سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفحه فارسی ICTTCI

 

[ و چون گفته خوارج را شنید که حکومت جز از آن خدا نیست ، فرمود : ] سخن حقّى است که بدان باطلى را خواهند . [نهج البلاغه]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?میلاد حسینی شفا

سه شنبه 84/8/17  ساعت 5:12 عصر

تجارت الکترونیکی

نخستین پورتال فروشگاهی کشور با حضور بیش از 200 فروشگاه فعال اینترنتی و با معرفی بیش از 20 هزار کالا فعالیت خود را از مهرماه سال جاری آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، میرزایی، مدیر اجرایی طرح فروشگاه ساز اینترنتی ایران در جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب که این طرح در سال 82 فعالیت خود را در قالب طرح تکفا و با حمایت دولت آغاز کرده ، اظهار داشت: این طرح با اتکا به حداقل زیر ساخت‌‏های تجارت الکترونیک موجود در کشور و با شعار هر فروشنده ایرانی یک تاجر اینترنتی است، سعی داشته بسترساز حضور تاجران و تولید‌‏کنندگان ایرانی در عرصه تجارت الکترونیکی باشد.
میرزایی ، در ادامه افزود: عدم تکمیل پروژه‌‏های مربوط به زیرساخت‌‏های تجارت الکترونیکی توسط دولت در زمان‌‏های مقرر و متوقف شدن بسیاری از آنها از یک سو و مقاومت و ترس حرکت از تجارت سنتی به تجارت الکترونیکی از سویی دیگر بزرگترین مدافع اجرایی کار بوده‌‏اند.
وی ، با بیان این مطلب که طی یک سال گذشته دستیابی به برخی از موفقیت‌‏ها ، پشتوانه ادامه و گسترش این طرح بوده، گفت: عضویت بیش از 4 هزار تاجر و تولیدکننده در فروشگاه‌‏ساز اینترنتی ایران برای تجربه عملی و آموزش الفبای تجارت الکترونیک به تنهایی از تاثیرگذاری اجرای این طرح حکایت داشته و تا بدانجا پیش رفته که در دوره‌‏های تخصصی تجارت الکترونیکی در مراکز آموزش و دانشگاهی متفاوت به عنوان ابزار آموزش تجارت الکترونیک به کار گرفته شده است.
مدیر اجرایی طرح فروشگاه ساز اینترنتی ایران ، تصریح کرد: راه‌‏اندازی بیش از 300 فروشگاه عملیاتی در 12 استان کشور نشان از گستردگی حوزه فعالیت این طرح داشته و در حال حاضر فروشگاه ساز اینترنتی ایران با حضور بیش از 300 فروشگاه اینترنتی ، شاهد بیشترین حضور یکپارچه تاجران ایرانی در عرصه تجارت الکترونیکی است.
وی ، خاطرنشان کرد: جذب بیش از یک میلیون مخاطب و بازدیدکننده در سایت‌‏های راه‌‏اندازی شده توسط فروشگاه ساز اینترنتی ایران باعث شده که از سوی بسیاری از تاجران و تولید‌‏کنندگان این عرصه از موفقیت حرکت‌‏های خود در میان مدت و حتی کوتاه مدت مطمئن شده و از سوی دیگر نشانه آمادگی جامعه ایرانی در پذیرش پدیده‌‏های جدید تکنولوژی و تجاری است.
میرزایی ، عنوان کرد: گسترش سیستم‌‏های پرداخت الکترونیکی فروشگاه‌‏های راه‌‏اندازی شده با حضور درگاه پرداخت اینترنتی بانک پارسیان و سرویس حواله اینترنتی بانک ملت توانسته گزینه‌‏های بیشتری را در اختیار خریداران و مدیران فروشگاه جهت انجام ONLINE تعاملات مالی خود قرار دهد.
وی ، افزود: جذب مجموعه‌‏هایی از بدنه دولت برای ورود به عرصه تجارت الکترونیک مانند وزارت راه و سازمان نقشه‌‏برداری نشانه‌‏ای از آمادگی بدنه دولت برای ارایه کالا و خدمات خود به مردم از کانال تجارت الکترونیکی بوده و فروش بیش از دو میلیارد ریال کالا در فروشگاه‌‏های ایجاد شده و کسب درآمد برای مدیران آنها موجب شده اگر چه نسبت به کل تجارت کشور سهم ناچیزی باشد ، اما نقطه شروع قابل اعتنایی برای فعالین مختلف حوزه‌‏های اقتصادی کشور شود.
وی ، خاطرنشان کرد: در کنار کلیه دست‌‏آوردهای فوق ، دغدغه معرفی فروشگاه‌‏های اینترنتی فعال و کالاهای ارایه شده توسط آنها در دنیای اینترنت موجب شد تا نخستین پورتال فروشگاهی کشور با آدرس WWW.ENTE KHAB.COM با حضور بیش از 200 فروشگاه فعال اینترنتی و با معرفی بیش از 20 هزار کالا راه‌‏اندازی شده و فعالیت خود را از مهرماه سال جاری آغاز کند.
مدیر اجرایی طرح فروشگاه ساز ینترنتی ایران، تصریح کرد: در حال حاضر این پورتال فروشگاهی بیشتر از بزرگترین فروشگاه‌‏های زنجیره‌‏ای کشور کالا برای عرضه و معرفی به خریداران دارد.


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

فیلترینگ
[عناوین آرشیوشده]

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

5720

بازدید امروز

6

بازدید دیروز

0

حضور و غیاب
یــــاهـو


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

صفحه فارسی ICTTCI

 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

 آرشیو

پاییز 1384

اشتراک